środa, 25 maja 2011

Metamorfoza studni - update po raz pierwszy

Prace w warsztaciku na razie stanęły. Został wysprzątany i na razie na tym koniec.
Wzięłam się za studnię. A właściwie za dwie. Mam zamiar na jednej zrobić kwietnik. Musieliśmy kupić pokrywy betonowe, bo te poprzednie już nadgniły i groziły katastrofą.

Studnia przed



Stara studnia w trakcie

 Na razie została tylko pomalowana pod kolor domu. Dookoła chciałabym ułożyć kamienie polne, na górze ustawić donice z kwiatami, a na ściankach powiesić wiklinowe rożki i wsadzić tam kwiatki. Zrobiłam nawet projekty, ale ich nie zeskanowałam. Może kiedyś, jak już skończę ze studnią, wrzucę dla porównania co udało mi się zrealizować.

 ***************

Jeszcze nie w pełni zrealizowany projekt, ale coś się wyłoniło. Projekt nadal w fazie udoskonalania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz