piątek, 13 lipca 2012

Oczy i peruka

W oczekiwaniu na zamówienie, zniecierpliwiona przedłużającym się oczekiwaniem, postanowiłam spróbować zrobić mojej lalce oczy.
W tym celu zaopatrzyłam się w akrylowe koraliki koloru białego, w odpowiednim rozmiarze czyli 16mm. Wyszukałam i wydrukowałam na kolorowej drukarce laserowej tęczówki (na zwykłym papierze). A potem przykleiłam je na te koraliki i zalałam cienką warstwą dwuskładnikowego kleju epoksydowego. I ten efekt mnie w końcu zadowolił.
Wcześniej próbowałam przyklejone tęczówki malować bezbarwnym lakierem do paznokci, ale efekt nie był trwały. Potem wydrukowałam tęczówki na folii do rzutników i chciałam je do koralików "przytopić" nagrzewnicą, ale się rozmyśliłam.
Efekt możecie podziwiać poniżej






Teraz próbuję robić perukę. Bazą jest czepek z tiulu, a włosy z ozdobnego sznura, rozdzielonego na drobniejsze pasma. Mam nadzieję, że wystarczy mi cierpliwości na dokończenie "dzieła", bo będzie ono bardzo praco i czasochłonne



Później dodam jeszcze zdjęcia z dalszych postępów, bo czupryna się troszkę zagęściła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz